text.skipToContent text.skipToNavigation

Koti-, asumis- ja hoivapalveluiden tammikuun asiakasmaksujen laskutus viivästyy

11.3.2019

Kymsoten koti-, asumis- ja hoivapalveluiden tammikuun asiakasmaksujen laskutuksessa on teknisestä ongelmasta johtuen viivettä, eikä laskuja ole pystytty lähettämään aikataulun mukaan. Tavoitteena on saada lähetettyä tammikuun laskut asiakkaille maaliskuun loppuun mennessä.

Asiakkaita pyydetään varautumaan viivästyneeseen laskutukseen, sillä tammi- ja helmikuun laskut voivat saapua lyhyen ajan sisällä. Jos asiakas tarvitsee laskuihin maksuaikaa, asiakas voi olla yhteydessä laskutuksesta vastaavaan Taitoaan. Taitoan asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät laskusta.

Helmikuun laskutus tehdään pian tammikuun laskutuksen valmistuttua. Tästä johtuen tammikuun laskulla tehty suoramaksuvaltuutus ei välttämättä näy vielä helmikuun laskussa.